هي مش فوضى - علياء الحسينى تتهم رغد سلامة " متحولة جنسياً " .. رغد : انا لو شوفتها ممكن اقتلها

Partager
Intégrer
  • Ajoutée 9 mai 2015
  • لقاء مع رغد سلامة ممثلة لبنانية مع الإعلامية بسمة وهبه
    برنامج هى مش فوضى - من حلقة السبت 9-5-2015
    Follow us on:
    ten.tv/
    facebook.com/TENTVNetwork
    twitter.com/TENTVNetwork
    instagram.com/TENTVNetwork/
  • DivertissementDivertissement

Commentaires • 1 502

  • Sayed Yousef
    Sayed Yousef Il y a 13 heures

    مذيعه ممتازه

  • kareem shahata
    kareem shahata Il y a 3 jours

    الله يخرب بيوتكم
    ههههههههه بقى دي راجل والمذيعة ست ،،، سبحان الله

  • الللفغ MALAK
    الللفغ MALAK Il y a 4 jours

    كيف رغد سلامه ذكر انتو مجانين تر جدا وضح انها انثى عكس هيفا مجك تبان ذكر وتر لو كانت رغد سلامه ذكر كان بأن الصوت لنه الصوت مستحيل يتغير وهي ملامحا انثى واحلا من المذيعه كمان

  • amir ammo
    amir ammo Il y a 4 jours

    Sotha kaychbah sot rakisa nour lì motahawela jinsian

  • xm xm
    xm xm Il y a 4 jours

    اللهم استرن يارب من هداالقوم قوم لوط اهدارجل يتحول الي مرا هدا شدودهدا شيطان يتبول في ادنيه حتي يستحود عليه وينسيه من هو وكيف خلق رجل ام مرا ويبق يتخبط في الدنية حتي يكفراويفعل تحول جنسي الله انعلكن يابﻻدلبنان وكل من سولت له نفسه هداالفعل الشنيع

  • بنت المغرب العربي

    لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
    اللهم استرنا فوق الأرض وتحت الأرض ويوم العرض عليك

  • فديت ترابك يا أمي شكرا كيكة مبينة طيبة

    هو مبين راجل لو حققتم في ايديه تلاقوها ايدين راجل مو ست

  • Bien Sûr
    Bien Sûr Il y a 7 jours

    نظرات المذيعة مستفزة

  • تهامه الحديدة اليمن الامس

    اه حرم انك ولد

  • Warda Omar
    Warda Omar Il y a 8 jours +1

    بس دي صوتها رقيق غير هيفا وكاتولينا

  • Warda Omar
    Warda Omar Il y a 8 jours

    عندك تفاحة ادم اكبر دليل

  • Jd Dj
    Jd Dj Il y a 10 jours

    هههههه حتلو ولد بس موزه🤣🤣😍😘

  • م ن
    م ن Il y a 10 jours

    الا الهبل دها استفزتني خالص وهي بكلمها رجل ولا ست متكلمهاش كد

  • م ن
    م ن Il y a 10 jours

    انا حسها بنت

  • NUSA ADDUKHRI
    NUSA ADDUKHRI Il y a 10 jours

    الله يهدي

  • Smart kitchen إطبخي و إتعلمي أفكار

    واضح جدا انها ولد

  • دحوم الجويسم
    دحوم الجويسم Il y a 11 jours

    بالعكس رغده جميله ورقيقه جدا ..صوتها انوثي

  • بنت الرافدين
    بنت الرافدين Il y a 11 jours +1

    ده صحيح راجل باين اصلا

  • حليمة أحمد
    حليمة أحمد Il y a 11 jours

    مبين أنها رجاااااال من توترها

  • rachida soussi
    rachida soussi Il y a 13 jours

    ما هو المشكل؟؟؟؟متحول أو متحولة؟؟؟حرية شخصية!!فعلا العرب لازالوا بعيدين كثيرا عن الحظارة والتقدم الفكري🥴🥴

    • Soso Alenzy
      Soso Alenzy Il y a 11 jours

      هذي مش حضاره ولا حريه شخصيه التحول يجي اذا اكتشفت الدكاترة انو لازم يتحول عشان خطر عليه سبب الهرمونات

  • haba ahmed
    haba ahmed Il y a 14 jours

    انصدمتتتتتتتتتتتتتتت😥😥😥🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕😷😷😷😷😷

  • sameh ahmed
    sameh ahmed Il y a 15 jours

    مهي باينة انها متحولة اهو من صوتها مش محتاجة يعني و في الاخر كل واحد حر في نفسه هي مش ذنبها انها تولدت كدة

  • waleed Lazaar
    waleed Lazaar Il y a 15 jours

    تحوييييل يا عاااللم مش حرااااام

  • fouzia chala
    fouzia chala Il y a 16 jours

    Makerout OM walid

  • Jh Pi
    Jh Pi Il y a 17 jours

    قالت ومش عارف ايه.🙂

  • Mr Apple
    Mr Apple Il y a 17 jours +1

    الصوت والجسم والشكل راااااااجل

  • ossama Ref3at
    ossama Ref3at Il y a 17 jours

    دي راجل طبعآ وده موجود هنا في ايطاليا الرجاله عمله عمليات واجمد من النسوان نفسها زي الاخ ده كده 😂

  • Mohammed Kawmani
    Mohammed Kawmani Il y a 18 jours

    😂😂😂

  • سر سعادتي قربي من ألله ألمعتصمة بالله

    باين راجل بس ارق من بسمة...علي سلامة أموووووور أوي😀😀😀

  • منى الشمري
    منى الشمري Il y a 18 jours +1

    اني اول ماشفته عرفته ولد حتى صوتها نفس صوت المتحولين

  • ام اية
    ام اية Il y a 18 jours

    سلام اعيكو يابنات افتتحت قناة اسمها قناة نعمة لتجميل ياريت تدخلو تستفدو اتشتركو في القناة اتدعموها القناة لس فيها وصفات حلوى وشكرا

  • نارين شريف
    نارين شريف Il y a 18 jours

    ليش هلا مذيعة هيك تتحكي مع ضيوفها 😆😆بكل حلاقات هيك كنو تحقيق 😆😆

  • FBF
    FBF Il y a 19 jours +1

    حتى المذيعة شكلها مش ست حقيقية، ربنا يسامحني

  • Yahya Mohamedى
    Yahya Mohamedى Il y a 19 jours

    كل من رجعت ثانيه ١٦ اموت ضحك يقطع شركم ههههه

  • اهلا وسهلا ام نرمين

    المزيعه حقيره وقليلة الزوق وحتي لو كانت راجل وطبيا ثبت انه ما ينفعش يكمل راجل والطب والشرع صرحوله بكده كل واحد مسؤل عن نفسه حرام عليكم تهينوا الناس حتي لو غلطوا في حق انفسهم يظلوا لاوزارهم حاملون وليس لنا علاقه ولا عليكم سوي اكرام الضيف مهما كانت حقيقته

  • sendrella star
    sendrella star Il y a 21 jour

    هي بسمه بتزعق مرة وحده ليه هي عبيطه!

  • Tima Mostafa
    Tima Mostafa Il y a 23 jours

    ولواط آخر زمن

  • Tima Mostafa
    Tima Mostafa Il y a 23 jours

    المذيعة شريرة جدا

  • الحمد للة الحمد للة

    ههه8هههههههههه

  • n n
    n n Il y a 23 jours

    لكككك شو لسا بدكن أدلة غير تفاحة آدم اللي برقبتها و صووووتها يا جمااااعة صوتها مبين

  • زنوبة ام لسان
    زنوبة ام لسان Il y a 23 jours

    صوتهة بيهة خشونة

  • Ramez Khudair
    Ramez Khudair Il y a 23 jours

    من الصوت امبين هي فتاة وليس ذكر

  • Emoo Abdu
    Emoo Abdu Il y a 23 jours

    طيب وانت كمذيعه ماللك ومال الكلام ده فضايح وخلاص؟؟؟

  • فراشة الوادي
    فراشة الوادي Il y a 23 jours

    من صوته متحول جنسيآ وكتفها وشكله رجل 😂

  • بنت ايران ٩٩
    بنت ايران ٩٩ Il y a 23 jours

    وانتي يا خرياء الحسيني شو دخلك في امه لو كان ولد او بنت

  • Sam Achour
    Sam Achour Il y a 23 jours

    فعلان ده راجل

  • SouSou Anoucha
    SouSou Anoucha Il y a 23 jours

    هادي يصاحب واحد ابن وزير داخليه او وزير دفاع ويطلعله باسبور باسم بنت وحتى لو متخول قول اني متحول وخلاص وين مشكلة اصلا رحال زمن ده اصبحو يحبو متحوليين

  • SouSou Anoucha
    SouSou Anoucha Il y a 23 jours +1

    باين انو متحول من صوته
    بس شكله شكل بنت مذيعه هي الي شكله راجل ههههههههه

  • معلومات تهمك
    معلومات تهمك Il y a 24 jours

    frclip.com/video/j1yrjeVK5tw/vid%C3%A9o.html
    شاهد قبل الحزف
    عااجل/ فيديو دنيا سمير غانم مع خالد يوسف !! ..

  • ahmed elsyed
    ahmed elsyed Il y a 24 jours

    المذيعه دى فيها كميه تخلف وبرود رهييب

  • Elena omar
    Elena omar Il y a 24 jours

    اصلاُ مبينه متحوله وكانت رجل

  • n.a el hammouchi
    n.a el hammouchi Il y a 24 jours

    Anta rajel bla kdob

  • وفاء الخضراوي
    وفاء الخضراوي Il y a 24 jours

    ناس زبالة

  • Alaaeddin Ezzat
    Alaaeddin Ezzat Il y a 25 jours +1

    خديه على حمام بتعرفي 😉😉

  • جاسم بوحمود
    جاسم بوحمود Il y a 25 jours +1

    المذيعة حقيره جدا وقحبه سيبي الناس بحالها يابسمه ياشرموطه

  • Jojo zaran
    Jojo zaran Il y a 25 jours

    طيب انتي فعلا هي فعلا متحوله جنسيا هههههههههههههههه

  • سنيورة فوفو
    سنيورة فوفو Il y a 25 jours

    سبحان الله صوتهم ببين انهم ولاد

  • Danyah Sirbl
    Danyah Sirbl Il y a 26 jours

    ع فكرة في عندوا/ عندها تفاحة آدم😑 شبببببب هاد ولد

  • SaRa so
    SaRa so Il y a 26 jours

    باين فعلا انها كانت راجل حاجه مقرفه

  • Abo Barqi
    Abo Barqi Il y a 26 jours

    رجال

  • رسل وبس
    رسل وبس Il y a 27 jours

    منو هذا

  • فِّخَريِّ ڄزآآآئريَ

    يالزح هوا فيه انوثة وزين كتر من بنات وحد البلاد 😂😂🙊

  • Waseem Omar
    Waseem Omar Il y a 27 jours

    تلات شياطين فى الكادر

  • Aliaa El Monshda
    Aliaa El Monshda Il y a 27 jours

    ايوا يعني واحنا استفدنا ايه من فضح ستركم ومن كونكو بتفضحو ستر بعض كتكم الارف كلكم عالم تافهه

  • ايه ابراهيم
    ايه ابراهيم Il y a 28 jours

    حتى لو هي هتحوله نتي كامذيعه متجيش ف جمال صوبعها الصغير ياتك نيله

  • يوميات زوجه روشه
    يوميات زوجه روشه Il y a 28 jours +1

    بالله عليكوا اعملولي اشتراك بالقناه ربنايحققلكوا كل اللي بتتمنوه اجبروا بخاطري،😢😢

  • English Teacher
    English Teacher Il y a 28 jours

    كثرت القذارة و الوساخة في بلادنا لأننا أصبحنا مقلدين بائسين للأمريكان.
    و أصل الامريكان لصوص قطاعين طرق قتلة قوادون مومسات و أبناء زنا.
    و من يقلد هؤلاء و يريد أن يكون مثلهم فهو قذر مثلهم.

  • Nadia Bl
    Nadia Bl Il y a 28 jours

    ربنا خلق الزوجين الذكر والانثى
    لا يوجد جنس مثلي
    هؤلاء ناس تحب تعمل بعمل قوم لوط بس بالطريقة
    التي يرونها تناسبهم حتى يعذرهم الغير
    هم في النار وبئس المصير

  • اسماء الجوهري
    اسماء الجوهري Il y a 28 jours

    المذيعه دي مستفزه اصلا.... عارفه و بتعملي نفسك بتدوري على الحقيقه..... بتحبوا تفضحوا و تحرجوا الناس..... سواءا هي او هو انتي بتبحثي ف الموضوع ليه..ولا عشان تتشهري و تعملي بوز على حساب انسان.
    اعملي بوز بتحقيقات عن الناس الفاسده عن السياسيين و اصحاب النفوذ ولا دول متقدريش عليهم ...

  • hamo Khaled
    hamo Khaled Il y a 28 jours

    ممكن اشتراك ف القناه بنزل فيديوهات تيك توك جميله جدا ولو اشتركت قولى ومردود ان شاء الله

  • toti blil
    toti blil Il y a 28 jours

    هيفاء مجيك

  • حياه هشومي هشومي

    كل واحد ذنبه علا جنبه

  • aw sa
    aw sa Il y a 29 jours

    بنصح الشباب المصري يتحولو مزز وياخدو دووووووووووووووو مع خالد يوسف دور بفلم و فلوووووسه بتغطي مصر عمه جمل بالدولة وعمه االمليادير السعووودي ماحتاج معروف اسمه

  • aw sa
    aw sa Il y a 29 jours

    قول المثل المصري القديم (زغرطي يا انشراح اللي جاي أسوأ من اللي راح)


    لهم دور مع خالد يوسف ولا باقي معطهااااااااااااااااااااااااااااااااش الدور خالد يوسف عنده خزنة فيها فلوووووووووووووووووووووووس بنت مليادير سعوودي اهم شي عند خالد يوسف يحب الرز السعودي ومزز مصر ههههههههههههههههه الفلوووووس تغير النفووووووووووووووووووووووووووووس

  • ساندي سكرة
    ساندي سكرة Il y a 29 jours

    اقولكم علي حاجة واااضح انها متحولة و الدليل علي ذلك الواحد لم يكون متحول بقلد المراة بطريقة ظاهرة و حركات ظاهرة عشان يقول انها مراة

  • dalida lidy
    dalida lidy Il y a 29 jours

    شكلها وحتى صوتها مصطنع تحسها راجل

  • Sam Bouirdi
    Sam Bouirdi Il y a mois

    وحنا مالنا اش دخلنا ليه تزودو علينا مشاكل الناس والله عندكم في مصر اعلام ضعيف تعطون اهمية لاناس تافهين كمن يرتدون عن الاسلام او من يقولوا انهم هم روح الإله .ووووووووو.فعلا دون المستوى

  • ساندي سكرة
    ساندي سكرة Il y a mois

    رغد سلامة انتي راجل ي متحولة هههههه متحولة حتي الصوت صوت راجل الله ينعلك

  • ahmed a
    ahmed a Il y a mois

    انا اتحدا اي حد يقول ان المعفنه سلامة مش متحوله جنسيا . الصوت صوت خنيث يتكلم انثى والشكل خنيث متحول انثى مش محتاجة شهادة من حد

  • salh from
    salh from Il y a mois

    من الاخر عاوزين لها كشف نسا وبعدين ترفع عليها قضيه بس اسف انا موجود في الكشف عشان ااقول ايه نوعها

  • Medhat Apdelhalim
    Medhat Apdelhalim Il y a mois

    بسمة دي مذيعة مستفزة

  • Goold ١٩٨٠
    Goold ١٩٨٠ Il y a mois

    لعنه الله عليك يعنى صارت اكبر مشاكلنا في الوطن العربي مشاكل شواذ ، تفو عليكم والمذيعه مسويه نفسها في مشكله كبيره ، المسي البتاع وشوفي هذا بنت ولا كلب شاذ

  • .
    . Il y a mois

    والله المذيعة االي تقول انها مش انثى

  • مقاطع الشيخ منصور السالمي

    ايش الاستهبال دا واضح من الشكل انها متحولة يعني اول مرة نشوف شيميلات ؟ بلا رغد ملوخية

  • حليمة السعدية

    باين انك متحولة ههههههه

  • mohammed alrifaey
    mohammed alrifaey Il y a mois

    مش محتاجه تفكير طبعا ذكر ومتحول الصوت وملامح الوجه وطريقة الكلام المصطنعه واضح جدا انه ذكر

  • ام عداي الشمري

    على شكلو دنا الي راجل يختي هههههه

  • pro techno
    pro techno Il y a mois

    انت يجب ان تسكتي

  • شمس الربيع
    شمس الربيع Il y a mois

    من علامات القيامة تشبه الرجال بالنساء و النساء بالرجال في زمنا اصبح مش تشبه بس كمان تحول من الصفر افتقدتم القناعة

  • NOOjanaR Elpop
    NOOjanaR Elpop Il y a mois +1

    حرام

  • Murooj crystal
    Murooj crystal Il y a mois

    العتب على الضيفة التي قبلت ان توضع بمثل هذه الزاوية وتتلقى كل هذا الهجوم والصراخ . خلوا الناس بحالها

  • Asa Alsleh
    Asa Alsleh Il y a mois

    بس مز والله

  • movie algérienne
    movie algérienne Il y a mois

    ههههههههههه خلو البنت فحالها

  • MAHA KITCHEN مهاميهو

    طيب هي المذيعه مالها وبتعلي صوتها على الضيفه ليه بصراحه مش بحب المذيعه دي

  • Gamal Eltoukhy
    Gamal Eltoukhy Il y a mois

    عبث

  • محمد الحماده

    المذيعة هاي هيا المتحولة...

  • جزائري حر
    جزائري حر Il y a mois

    في خلط في شب لبناني مع احترامي لكل اللبنانين الشب اتحول جنسيا لشكل يار ممكن هي غلطت فيه لانه في شبه كبير منهم

  • جزائري حر
    جزائري حر Il y a mois

    وليش تروحو للرخصة ليش مافحصتوهش على المباشر ههههه الله ياخذكم كلكم

  • Imad Mando
    Imad Mando Il y a mois

    طلع البتاع على الهوى وانشوف دكر ولا انثى وخلصت السالفة خخخخخخخخخخخخخخخخ استغفر الله

  • Serine Ahmedova
    Serine Ahmedova Il y a mois

    متحول بلا شك من الحجر الي في بلعومه