Moe's #1 In My Heart!? Poki Reacts to Neeko!

Partager
Intégrer
  • Ajoutée 20 déc. 2018
  • Moe might reach #1 in Rank, but maybe not in my heart 😂 I had fun playing & reacting to the new League champion Neeko! 😊
    New Video ➡ Moe's #1 In My Heart!? Poki Reacts to Neeko!
    ❤ Expand me ❤
    W❤ About Me ❤
    My name's Imane, but you can call me Poki/Pokimane :) I'm a creator and streamer who plays Fortnite, Minecraft, and League of Legends. Subscribe! bit.ly/2mkTsAY
    ❥ My Minecraft Videos: bit.ly/2lTKcU6
    ❥ My Fortnite Videos: bit.ly/2lZhYHt
    ❥ My ASMR channel: bit.ly/2mjPJng
    ❥ Merch: bit.ly/2kOdIdQ
    ❥ Discord: bit.ly/2lTKoTk
    ❥ Twitch: bit.ly/2kD4LEh
    ❥ Twitter: bit.ly/2kPyN7x
    ❥ Instagram: bit.ly/2kkJnDv
    ❥ Facebook: bit.ly/2kfSG7w
    ❥ Produced By BeeCoy: bit.ly/2kpDcy4
    ❥ My Awesome Video Editors: bit.ly/2lQLHCH, bit.ly/2khKAeC, bit.ly/2kqH95A
    ❥ My Amazon Documentary: amzn.to/2kQ9bYn
    ❥ Intro Song By Tobias: spoti.fi/2mhYVbD
    ❥ Please support me by downloading Fortnite with this sponsored link: bit.ly/2knMIle
    Send me things to my P.O. Box!
    Pokimane
    1171 S Robertson Blvd #521
    Los Angeles, CA 90035
  • Jeux vidéoJeux vidéo

Commentaires • 1 966

  • TIPO Paraodo
    TIPO Paraodo Il y a jour +1

    Neeko is a jungler

  • The Bao
    The Bao Il y a 12 jours

    Ranked

  • Brian Q Ky
    Brian Q Ky Il y a mois

    Imagine poki making neeko voice auditions

  • Salh Abukaraki
    Salh Abukaraki Il y a mois

    Hi iman

  • ExileBlue
    ExileBlue Il y a mois

    Time for some clickbait

  • ItsMark Cadiente
    ItsMark Cadiente Il y a mois

    😍😍😍😍😄😄😅😗😗

  • Jae Yun
    Jae Yun Il y a mois

    Anyone know the name of the guitar fingerstyle song at 0:55? Thanks so much

  • JaKiT0
    JaKiT0 Il y a 2 mois

    2:25 the midlaner banned neeko anyway XDDDDDDDDDDD

  • mobile elmatuer old school vidoe game

    Fornite kid are to dumb to know how leageu work

  • Aras Bagdat
    Aras Bagdat Il y a 2 mois

    Why u are zooming at ur tits 1:51

  • Carmita Loza
    Carmita Loza Il y a 2 mois

    Estas guapa

  • Mark Andrei Rabago
    Mark Andrei Rabago Il y a 2 mois

    Why you moan?

  • Aden Chen
    Aden Chen Il y a 3 mois

    Poki banner neeko whyyyyy

  • DeputyPH
    DeputyPH Il y a 3 mois

    im starting to play LOL because of you but if you play Mobile legends i would carry you


    pls no hate comments it hurts me xD for real

  • Dementor YT
    Dementor YT Il y a 3 mois

    Myth cry😭

  • Jayvee [GD]
    Jayvee [GD] Il y a 4 mois

    I silent my ipad on 0:55 hahaha

  • peter peter
    peter peter Il y a 4 mois

    Kenblock

  • Hoàng Dũng
    Hoàng Dũng Il y a 4 mois +1

    My vietnam

  • God Zilla
    God Zilla Il y a 4 mois

    That thumbnail its "poki's my BEST FRIEND" NOT ITHER THINGS

  • DIERWOLF
    DIERWOLF Il y a 4 mois

    Dislike for overacting and laughing like a rat

  • GOD OF ZED TM
    GOD OF ZED TM Il y a 4 mois

    Moe number one love for poki

  • عبدالرزاق عبدالله

    رمضان كريم

  • David Horich
    David Horich Il y a 4 mois

    You are so good with neeko
    🤗🤗

  • ML NOOB
    ML NOOB Il y a 4 mois

    I love poki mane

  • Zero Two
    Zero Two Il y a 4 mois

    Jax trying hard to impress poki

  • Nikki Vasquez
    Nikki Vasquez Il y a 5 mois

    On the thumb nail it said best friend

  • OFFlimit0
    OFFlimit0 Il y a 5 mois

    Me:playing a shitty game
    Poki:i fucking love moe
    Me:hold up wot she said ehst the fuck did she said

  • lord sensei death
    lord sensei death Il y a 5 mois

    Your boyfriend is moe ????

  • PrinceGaming EXE
    PrinceGaming EXE Il y a 5 mois +2

    oh i love you very much poki!!
    😍😍😗😗😚😚
    👇like this if you love poki😍😍

  • Allan Abulencia
    Allan Abulencia Il y a 5 mois

    Lol

  • Vision Zarako
    Vision Zarako Il y a 5 mois

    Jax carried the game same for Poki. Probably challenger one day :D

  • sherwin nava
    sherwin nava Il y a 5 mois

    poke

  • Ashley Compton
    Ashley Compton Il y a 5 mois

    I love you im19

  • dogie yt
    dogie yt Il y a 5 mois

    poki my friend👌

  • DJSWAGGER
    DJSWAGGER Il y a 5 mois

    Yo poki is my girl

  • Deanna Egan
    Deanna Egan Il y a 6 mois

    I love you no like love love you

  • Mohammed Enam
    Mohammed Enam Il y a 6 mois

    The rumors were true she dyin for moe

  • Fatima Alfaro
    Fatima Alfaro Il y a 6 mois

    Plz acepte it

  • Fatima Alfaro
    Fatima Alfaro Il y a 6 mois

    I send you a friend request

  • BaconS0ilder2
    BaconS0ilder2 Il y a 6 mois

    I can see that clearly poki’s is my girl friend

  • Can Cer
    Can Cer Il y a 6 mois

    Pokimane Screams=PORN!

  • Hrisijana CvetkovicLGL
    Hrisijana CvetkovicLGL Il y a 6 mois

    Aww yassuo is so cute and funny like u xD

  • Henryce Valeriano
    Henryce Valeriano Il y a 7 mois

    Luxmane

  • Otaku fedido
    Otaku fedido Il y a 7 mois

    Poki is SO CUTE

  • Carl .Z
    Carl .Z Il y a 7 mois

    Your so hot

  • Mihnea Crisan
    Mihnea Crisan Il y a 7 mois

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍❤❤❤❤

  • Blake Hinton
    Blake Hinton Il y a 7 mois +1

    At 1:20 when she starts ranting she is playing take a step back I love you poki

  • hgfhh fghkgv
    hgfhh fghkgv Il y a 7 mois

    How about try playing dota 2

  • Gian Garcia
    Gian Garcia Il y a 7 mois

    My Girlfriend broke up with me Because of 0:55 she taught I'm watching p*rn

  • Tae
    Tae Il y a 7 mois

    you suck

  • kiriakos tzoymas
    kiriakos tzoymas Il y a 7 mois

    But then we got to realise.. Moe doesn't have any friends...

  • Asan Mundo
    Asan Mundo Il y a 7 mois

    I love poki

  • Mj Bondoc
    Mj Bondoc Il y a 7 mois

    0:55 that moan hahahahaha

  • James Semaj
    James Semaj Il y a 7 mois

    Damn she took bbc from the behind 0:55

  • Ben Moore
    Ben Moore Il y a 7 mois

    Please play league a little more than fortnite

  • CrazyScammer123 PD21H
    CrazyScammer123 PD21H Il y a 7 mois

    I cringe when poki says awwwwwww

  • Branden Cross
    Branden Cross Il y a 7 mois

    frclip.com/video/tWn69uDRH-k/vidéo.html

  • Faze Adrian l
    Faze Adrian l Il y a 7 mois +2

    She has a crush

  • Kastouri.PvPro.
    Kastouri.PvPro. Il y a 8 mois

    Go suck a dick bitch i hope you die in a fire with your other Chinese firends.I have adblock btw

  • Miss Ocean- x
    Miss Ocean- x Il y a 8 mois

    Oh yeah yeah, Oh yeah yeah
    I slapped your mama
    Oh yeah yeah yeah yeah
    She voted for Obama
    Oh yeah yeah yeah yeah