The Ultimate Commentary Video (w/ Kurtis Conner and Danny Gonzalez)

Partager
Intégrer
  • Ajoutée 18 sept. 2019
  • Thanks to HelloFresh for sponsoring today's video! Get $80 your first month of HelloFresh with promo code "imalittlestinker80": bit.ly/2CfHeic
    TOUR TIX:
    www.wearetwodifferentpeopletour.com/
    Danny's channel:
    frclip.com/user/ActualDannyGonzalez
    Kurtis' channel:
    frclip.com/channel/UC7zsxKqd5MicTf4VhS9Y74g
    merch:
    www.drewgoodenshop.com/
    follow me:
    twitter - drewisgooden
    instagram - drewisgooden
    facebook - drewisgooden
    I GOT to gooby
  • HumourHumour

Commentaires • 10 969

  • Wizard of the Found Kingdom
    Wizard of the Found Kingdom Il y a 5 heures

    Ugh omg I hate when Swedish exchange students but not Swedish exchange students ask me to homecoming dance 😪😴🤤😑🤔😱😡🥺😫😖😔🤨

  • Anthony Ramirez
    Anthony Ramirez Il y a 7 heures

    Oh my god, this is a four-way collab! That tall girl must be Jenna Marbles. Damn, Drew, Danny, Kurtis, and Jenna, all in one video. My life’s complete 😌

  • Lynnie W
    Lynnie W Il y a 8 heures

    Drew and Kurtis: yeah yeah Danny loooves bees
    Danny: *qUeStIoNs EnTiRe ExIsTeNcE* do I love bees???!!!

  • Marisol Canales
    Marisol Canales Il y a 9 heures

    Danny pretending he’s didn’t do a whole video on Gooby and he hasn’t watched it lmao

  • SucculantSuspect
    SucculantSuspect Il y a 9 heures

    11:13 litterly the "A taking cat?" set. watch jontrons video on a talking cat and it is the EXACT same set

  • Monokuma
    Monokuma Il y a 11 heures

    I was blowing a balloon while watching this and I laughed so the balloon air blew into my mouth and I chocked!

  • hannah the toe sucker
    hannah the toe sucker Il y a 15 heures

    cthulu me dance

  • Scuvfs-Angel
    Scuvfs-Angel Il y a 18 heures

    I'm 6'2 wtf

  • Taylor Jones
    Taylor Jones Il y a 22 heures +1

    My husband and I have watched this video about 50 times and we quote it constantly

  • emia demir
    emia demir Il y a jour

    I accidentally watched this in 0.5 speed for 2 minutes cause i thought that it was just a bit you guys were doing

  • Celia Ostorski
    Celia Ostorski Il y a jour

    Does anyone know the name of the bee movie?

  • Alex is Gay
    Alex is Gay Il y a jour

    kurtis feels like the third wheel in this relationship.

  • Alex is Gay
    Alex is Gay Il y a jour

    11:13 holy shit it's the house from "A Talking Cat?!"
    it's got the half car couch and everything.

  • Eliza Grey
    Eliza Grey Il y a jour

    I had an ad with Kurtis in it before this

  • Elli Anderson
    Elli Anderson Il y a jour

    why does drew look like danny and kurtiss love child

  • anextrapancakepls
    anextrapancakepls Il y a jour

    5:52 Danny and the group are being threatened at GUN POINT!

  • damonsalvatore
    damonsalvatore Il y a jour

    gooby was made when zombieland was made. zombieland? sequel. gooby? s e q u e l !

  • rachel
    rachel Il y a jour

    siZe 13 niKeS

  • Greasylittlenobody
    Greasylittlenobody Il y a 2 jours +1

    so what did the c stand for

  • Claudia Fredrickson
    Claudia Fredrickson Il y a 2 jours

    stopped this video at 8:53 and watched mamaboy as cheesy as it was a times a lay here in my bed with a warm heart and a moist cheek

  • Yeet boiz Animations
    Yeet boiz Animations Il y a 2 jours

    11:12 when a baby’s born

  • Megan Ezell
    Megan Ezell Il y a 2 jours

    Nobody:
    Not Kurtis:
    Not Drew:
    Not me:
    Not you:
    No one:
    Absolutely no person in the universe:
    Danny: Christ Me Dance 🙌🖐🤚👋

  • Big E The Magnificent
    Big E The Magnificent Il y a 2 jours

    frclip.com/video/lKsxc85Y8HM/vidéo.html

  • cuntpuncher
    cuntpuncher Il y a 2 jours

    Did the squishing sound effect imply that his friends sat in his ejaculate, and Enjoy it? That's the only explanation that fits.

  • Ava Ciarvella
    Ava Ciarvella Il y a 2 jours

    The first video is the best movie ever

  • graesyn
    graesyn Il y a 2 jours

    mama boy was filmed at my school lmaooo

  • Piper Taves
    Piper Taves Il y a 2 jours +3

    Is it bad that I don’t know what the C stands for even after this

  • Casey Gerhardt
    Casey Gerhardt Il y a 2 jours

    YOU GUYS SHOULD RIP ON THE SHOW CREEPED OUT ON NETFLIX ITS YOUR DESTINY

  • Maggatrix
    Maggatrix Il y a 2 jours

    They all have the same voice lol

  • Zoobie the Popplio
    Zoobie the Popplio Il y a 2 jours +1

    7:17 is that Sinjin from Victorious

  • That annoying guy that can draw kinda really good

    Did anyone else notice at 8:27 there was a hole in Drew’s jeans?

  • I don't know
    I don't know Il y a 3 jours

    well...yeah like every video i watch of yours is like... wh-where is the bees?

  • lps peppipitkätossu
    lps peppipitkätossu Il y a 3 jours +1

    "im wearing size 13 nikes, MEN'S size 13 nikes"

  • Nate Kolesnikowicz
    Nate Kolesnikowicz Il y a 3 jours

    Anyone knows the video that JonTon made a video about a talking cat? If you look in the back round of the bee trailer is the half car.

  • Lindsay K
    Lindsay K Il y a 3 jours

    ok am I dumb or is the kid in the weird bear movie Ethan from my babysitters a vampire lmao

  • Keaton Crow
    Keaton Crow Il y a 3 jours

    my mom is 6 feet and she was chillen

  • Joshinator S
    Joshinator S Il y a 3 jours

    Is no one gonna mention at 11:13 is the fUCKING HOUSE FROM A TALKING CAT??

  • Cassi Villa
    Cassi Villa Il y a 3 jours

    When she wears size 13 Nike’s. MENS size 13 Nike’s🤢

  • jason petty
    jason petty Il y a 3 jours

    danny = MC knows too many facts about bees

  • ActualDanny Gonzales
    ActualDanny Gonzales Il y a 3 jours +1

    W-was that Mulch Noises.

  • Des'Neiges Jobe-harris
    Des'Neiges Jobe-harris Il y a 3 jours +1

    I still don’t know what the C stance for...

  • phoenix c
    phoenix c Il y a 3 jours +1

    paisley from ant farm, that one dude from kickin it idk his character's name, sinjin from victorious and gary busey are all in mamaboy...

  • Snasha C
    Snasha C Il y a 3 jours

    6:10 it’s like the devil went down to Georgia but she banished him by dancing instead of fiddle playing 😂

  • laurenturtleful
    laurenturtleful Il y a 3 jours

    Why are you a robot

  • Myar Ender
    Myar Ender Il y a 3 jours

    when she wears mens size 13 nikes

  • Coral_The_Cookie
    Coral_The_Cookie Il y a 4 jours

    Kurtis's forehead says the word sad on it

  • Margaret Hood
    Margaret Hood Il y a 4 jours +1

    Curtis (Im sorry i love you) radiates third wheel energy but it actually kind of works for the video lol

  • Calliope Brown
    Calliope Brown Il y a 4 jours

    I neeeeeed to see them react to the full gooby movie PLEASE

  • E̛mPL̶oYEe͟ ̸MaN̡gL͡eR̢

    Is it just me, or did it sound like _some_ of the times Drew said "HelloFresh," he said *"HellaFresh"* ...? 😂🤣

  • E̛mPL̶oYEe͟ ̸MaN̡gL͡eR̢

    TFW when you've been 6'1" since high school, but _literally _*_NO ONE CARED_* and you just went out w/ a dude who was 6'4".

  • AWKisbored
    AWKisbored Il y a 4 jours

    Her shoes are actually kinda small, in 5,7 and I wear a size 11

  • Bree B
    Bree B Il y a 4 jours

    Kurtis needs to watch the Neil Breen movie to continue the series

  • Jessica Kline
    Jessica Kline Il y a 4 jours

    There is a book that I am reading and it is called "Stand Tall", it is similar to that movie.

  • Hannah Johnson
    Hannah Johnson Il y a 4 jours

    The girl in the preview that’s pregnant is paisley from ant farm lol

  • Tiffany anderson
    Tiffany anderson Il y a 4 jours

    14:05😂

  • Hollow Knight
    Hollow Knight Il y a 4 jours

    11:26 LMAO he sounds like the gym teacher in big mouth

  • OliviaArt
    OliviaArt Il y a 4 jours

    BLUE EYE BOIS

  • Ali Epstein
    Ali Epstein Il y a 4 jours

    Somebody edit Gooby into a horror film I’d pay for that lmao

  • No Man
    No Man Il y a 4 jours

    As a Christian, I found that trailer funny😂🤣

  • Captain Cat
    Captain Cat Il y a 4 jours

    I got a Kurtis Conner ad on this