Ariana Grande Reacts to Her Childhood Photos | Billboard

Partager
Intégrer
  • Ajoutée 5 déc. 2018
  • Ahead of receiving the Woman of the Year award at Billboard's Women in Music event, Ariana Grande looks back at childhood photographs and shares advice for her younger self.
    #ArianaGrande #ThankUNext #Billboard #WomenInMusic
    Subscribe for The Latest Hot 100 Charts & ALL Music News! ►► bitly.com/BillboardSub
    Billboard News: New Channel, Same Awesome ►► bit.ly/DailyMusicNews
  • MusiqueMusique

Commentaires • 5 841

  • mess messy dress dressy
    mess messy dress dressy Il y a 17 heures

    Wait she's white!!!?

  • ItzSavage patricia
    ItzSavage patricia Il y a 5 jours

    2019?

  • Cassidy Benitez
    Cassidy Benitez Il y a 5 jours

    “I was like two minutes old here”

  • Mohammed Alhussaini
    Mohammed Alhussaini Il y a 5 jours

    No ariana or kook yes lisa or kook😈

  • M O
    M O Il y a 7 jours +2

    A random Thursday in July

  • Bulumko Mpange
    Bulumko Mpange Il y a 8 jours

    Bitch that's my cookie that's my juice👽

  • Yanjun Zhu
    Yanjun Zhu Il y a 9 jours

    Why are you going to Plastic sugery But your so beautilful

  • Anna Gonzalez
    Anna Gonzalez Il y a 9 jours

    Ariana’s baby is honestly going to be CUTE and ARI is going to be a great MOMMY.
    If she ever becomes a mommy

  • tomii eames
    tomii eames Il y a 9 jours +2

    okay all of these photos are so cute PLS

  • tomii eames
    tomii eames Il y a 9 jours +4

    ugh i love her so much queen ari!!!

  • Nora -123 Noura
    Nora -123 Noura Il y a 10 jours +1

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍💬💬💬💬💬💬♥️♥️💬❤️💬💬❤️💬♥️💬💬♥️💬♥️♥️💬❤️💬💬💬❤️💬💬💬❤️💬💬💬💬💬💬💬💬💬💬💬

  • anissa
    anissa Il y a 10 jours

    didn’t jennifer hudson wear this outfit at the 2019 bbmas?? pls correct me if i’m wrong.

  • Queen Grace 2133
    Queen Grace 2133 Il y a 10 jours

    Arianas pictures are so cute ❤️ ❤️ ❤️

  • Maya and Ella's vlogs
    Maya and Ella's vlogs Il y a 11 jours +1

    Her dimples are life😂😂

  • Fathurrahman Prasetiyo
    Fathurrahman Prasetiyo Il y a 11 jours +1

    Oh, ari so cute when she's in childhood😍😍😍😍😍😍😍😍

  • mwahforbuteraa
    mwahforbuteraa Il y a 11 jours

    Her voice.. 😔 but I fucking love this beautiful woman 😭💕

  • Felicity Mercado
    Felicity Mercado Il y a 11 jours +7

    *my NONA had red hair, when was that?*



    *i remembered Cat’s Nona from Sam & Cat😂*

  • Vlog Queen
    Vlog Queen Il y a 11 jours

    Love you ari

  • Serenity Shields
    Serenity Shields Il y a 11 jours

    Whe she drops the pic😏💖

  • Hiba Jaghama
    Hiba Jaghama Il y a 12 jours

    I don’t think that thank you next was made wow hahaha

  • cyn salas
    cyn salas Il y a 12 jours +25

    no one:
    ariana: btw that's exactly how i look like without makeup

  • Wintermelon :3
    Wintermelon :3 Il y a 12 jours

    2:26 So now you be acting black up in here?

    • Wintermelon :3
      Wintermelon :3 Il y a 9 jours

      Daniel Budik Yes I can be offended by a small little thing and I don’t give a don about what you say about it. Who said I’m trying to be acting Asian and no, you stupid bitch I’m not obsessed with anime I don’t even watch anime. I don’t think I’m the fool. Why don’t you get your grown acting ass out of here, bitch.

    • Daniel Budik
      Daniel Budik Il y a 9 jours

      +Wintermelon :3 speaking of offensive things, you're obsessed with anime yet you're not Asian. Stop stealing from Asian culture, stop trying to be Asian, see how it feels?

    • Daniel Budik
      Daniel Budik Il y a 9 jours

      +Wintermelon :3 it's called tanning you fool. Must you get offended by every small little thing? So white women can't tan but black women can bleach their skin color?, and nobody says a thing. Hypocrisy at it's finest 😒

    • Wintermelon :3
      Wintermelon :3 Il y a 9 jours

      Daniel Budik Well it may not really be offensive to you, but it can be VERY offensive to people and you may not get it. You said it may be because she has been hanging around black people but how would you go to white to almost lightish brown? Maybe you should think before you speak.

    • Daniel Budik
      Daniel Budik Il y a 9 jours

      +Wintermelon :3 I think the reason why she talks like that is because she hangs around a lot of black people. It's not her fault, it's called assimilation, get over it.

  • Guivan Alexandru Cosmin
    Guivan Alexandru Cosmin Il y a 12 jours +1

    She and her family are so cute!😁

  • Art Gozzip Nation
    Art Gozzip Nation Il y a 13 jours

    Such a Queen

  • Akshya R.
    Akshya R. Il y a 13 jours +1

    she is so so beautiful ughhhh suchaaa cutiiieeeee

  • kookie chim
    kookie chim Il y a 13 jours +11

    still waiting for a jungkook x ariana collab

    • mio
      mio Il y a 7 jours

      no

  • -A fandøms
    -A fandøms Il y a 14 jours +3

    ARIANATORS GANG WHERE U ATTT

  • -A fandøms
    -A fandøms Il y a 14 jours +2

    Ugh her voice 😍

  • Tim Berzosa
    Tim Berzosa Il y a 15 jours

    Jennifer Hudson is wearing that outfit in BBMAs 2019

  • shay jj
    shay jj Il y a 16 jours

    Her voice is so fake

  • Paulina Havalo
    Paulina Havalo Il y a 17 jours +2

    She’s so fucking pretty 🤯🤩

  • Genevieve Espinosa
    Genevieve Espinosa Il y a 19 jours +1

    Jennifer Hudson wore the same blazer to the Billboard Awards this year SMH and everyone is crediting Jen on how AMAZING she looked. Ari looks better in it. Lol Actually... she looks better in ANYTHING! #QUEEN

  • Doodle Drawingz
    Doodle Drawingz Il y a 20 jours +1

    Did anyone notice that she isn't even drinking juice. Ita water in a baby bottle

  • Pink Forest
    Pink Forest Il y a 20 jours

    I like her outfit, brown suits her well!

  • D Dx
    D Dx Il y a 21 jour

    Spitting on donuts

  • Faris The gamer
    Faris The gamer Il y a 22 jours

    I have a crush on her

  • Marvellous Makeup
    Marvellous Makeup Il y a 22 jours

    Yes Ariana !! Spoil yourself you deserve get like a magical facial and relax and just look after yourself girl!!!! Ilyyyyy xxxxx ❤️💗💗💗

  • Ejadexo Xox
    Ejadexo Xox Il y a 23 jours

    She sounds so different wtf

  • Alyssa L
    Alyssa L Il y a 23 jours

    “Thank you NEXT one” hahaha

  • Jean Nascimento
    Jean Nascimento Il y a 25 jours

    2:32 "thank u, next. that's what this baby picture says"
    DID SHE JUST-
    SHE FORESHADOWED TU,N AND NO ONE PICKED IT UP
    _HER MIND_

  • Perle Ingrassia
    Perle Ingrassia Il y a 26 jours

    I love Ariana Grande 😍

  • army nator
    army nator Il y a 26 jours

    2:28 oop

  • Grace Carpenter
    Grace Carpenter Il y a 27 jours

    She's a good singer,she is also very talented :D

  • Cry officially TvT
    Cry officially TvT Il y a 27 jours +2

    *jUiCe*

  • Aaron Velez
    Aaron Velez Il y a 27 jours

    Ariana Grande Alicia Silverstone Bat Girl & Selena Gomez Alison Vanessa Hudgens NikkiBella

  • Aaron Velez
    Aaron Velez Il y a 27 jours

    She is my wife

  • Moist Monika
    Moist Monika Il y a 27 jours

    Ariana is a queen don't you dare deny it

  • poetmm
    poetmm Il y a 27 jours

    A True definition of White Nubian Queen this fine black woman here Ariana

  • Itz_yogirl_Gacha-ariana
    Itz_yogirl_Gacha-ariana Il y a 28 jours

    You look so cute as a baby and u still look pretty without makeup

  • c a
    c a Il y a 28 jours

    Her voice is really soothing in this

  • sweetener
    sweetener Il y a 29 jours

    das ma cookie, das my juice,ok?

  • Rihanna Lima
    Rihanna Lima Il y a 29 jours +1

    OMG! How do u get these celebrities on here

  • GottaGacha
    GottaGacha Il y a 29 jours

    Her voice sounds so raspy, I feel like she’s been singing way too much to the point where she normally talks now sounds so different from her early years 💙 my poor baby

  • Theshininggirl
    Theshininggirl Il y a mois

    Awww I love this video sm sooo cuute her childhood ❤️❤️❤️❤️

  • KEEPING CALM IS EVERYTHING

    2019 arinators.
    Anyone

  • Moonlight Gacha
    Moonlight Gacha Il y a mois

    0:59 Did You all See the Moon tattoo on her neck?

  • Maggie F.
    Maggie F. Il y a mois

    Did anyone noticed she keeps squinting her eyes I think she’s nearsighted like ME!!! Omg we have something in common yasss twins 👯‍♀️ no but really get this girl some glasses

  • Marc Oram
    Marc Oram Il y a mois

    with or without make up your beutiful

  • Reyona rank
    Reyona rank Il y a mois

    she look very sad and she is the best

  • LAVISH LAVO
    LAVISH LAVO Il y a mois +260

    Nobody:
    Ariana: this is what i look like without makeup on

    • Kyriecavs2
      Kyriecavs2 Il y a 19 jours +3

      lxve isfxke 😂😂😂 omg

    • lxve isfxke
      lxve isfxke Il y a 29 jours +3

      LAVISH LAVO is that supposed to be funny

  • Pluto And Unicorn
    Pluto And Unicorn Il y a mois +1

    I’m i the only one who rewatched this like 20 times

  • wendydriessens
    wendydriessens Il y a mois +1

    She’s da queen of pop

  • Girly Pop
    Girly Pop Il y a mois +1

    I am Ariana grande I just looked at my photo and I was like omg I’m Ariana and I showed him he was like wtf your right hehe

  • where's my mind
    where's my mind Il y a mois +2

    She looks like a boy when she was younger lol

  • reza Sheik Madan
    reza Sheik Madan Il y a mois

    I LOVE ARIANA GRANDE 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂❤🙂🙂🙂❤🙂🙂🙂❤🙂🙂🙂❤

  • August D
    August D Il y a mois

    I can literally listen to her talk all night every day

  • s t r a w b e r r i e m i l k

    People keep saying she said juice like a black but you can’t speak a color..

  • Dominik Czaja
    Dominik Czaja Il y a mois

    I love ariana

  • Scarlett Lola
    Scarlett Lola Il y a mois

    Who else loves ari 💝💕🏠🥰🤞🏻

  • Petre Mario
    Petre Mario Il y a mois

    0:00 queen,we know u

  • Unicorn Princess
    Unicorn Princess Il y a mois

    you are still pretty with out makeup.

  • Vale Orozco
    Vale Orozco Il y a mois +1

    Lol Ariana said that she looked just like that “ with out makeup or hair” lol 😂

  • Caterina Marinelli
    Caterina Marinelli Il y a mois

    Bellissima💗

  • Drawworld Drawworld
    Drawworld Drawworld Il y a mois

    I Love you ariana🙈❤👑

  • Wiktoria blue
    Wiktoria blue Il y a mois +1

    🥀❤️

  • dona naydenova
    dona naydenova Il y a mois

    she‘s so cute T^T kskajjyi

  • Unza Khan
    Unza Khan Il y a mois

    OMG!
    Isn't it crazy I mean at ariana childhood who knows she will be a famous singer. Wow😳👍🏻

  • Daris Testori
    Daris Testori Il y a mois

    What Is the name of the First Song ?

    • Daris Testori
      Daris Testori Il y a mois

      +M.mackenzie.M thank You

    • M.mackenzie.M
      M.mackenzie.M Il y a mois +1

      Daris Testori the intro song was God is a woman. It’s her song

  • Olivia Buckley
    Olivia Buckley Il y a mois

    her little nose when she was a baby is just awwwww 🥰🥰🥰🥰

  • Gloria Garcia
    Gloria Garcia Il y a mois +1

    Why is she trying to sound black.
    And shes boring asf. Idk what all you kiddos like Bout this chick

    • nea -
      nea - Il y a mois

      how do u ’sound’ black?

    • ANUSHA NAGAR
      ANUSHA NAGAR Il y a mois

      Gloria Garcia ye she’s just the most famous pop singer in America. Not much to be interested about. But still. She can also sing AMAZINGLY

  • JustChloe
    JustChloe Il y a mois +2

    I love how she's like ' I might have another brother somewhere ' I'm just like hun Wikipedia says ya do

  • Cream Puff
    Cream Puff Il y a mois

    Fuck blaccent I’m black that shit don’t exist!

  • Allyshia Tham
    Allyshia Tham Il y a mois

    I love Ari even more

  • Jeffrey Hou
    Jeffrey Hou Il y a mois +1

    If my kid ever looks like me like that I will be oh shit

  • grande moon
    grande moon Il y a mois

    Literally she looks the same When she was three lol

  • whistling jennie
    whistling jennie Il y a mois

    I love her wtffff 😭

  • Lisa Simpsonn
    Lisa Simpsonn Il y a mois

    She's changed sm as a woman and matured so much i love her sm

  • tolu olaniyan
    tolu olaniyan Il y a mois +1

    She's sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo funny!

  • I Hate Everything
    I Hate Everything Il y a mois

    It's embarrassing how she turns the fake ghetto accent on, it's so fake and it's 100% black fishing

  • I Hate Everything
    I Hate Everything Il y a mois

    How can no one else notice....that she talks completely normal till her baby picture with the " juice" then all of a sudden she's GHETTO completely black fishing how are people not furious

    • M.mackenzie.M
      M.mackenzie.M Il y a mois

      I Hate Everything well of course your mad you hate everything

  • France
    France Il y a mois

    When she says good times, man.

  • France
    France Il y a mois

    Love her

  • Queen Sofia
    Queen Sofia Il y a mois

    0:50 is he wearing a stussy shirt?

  • gymnast kristen
    gymnast kristen Il y a mois

    I wish she would go a few days without makeup and hair extensions and post about it so we could see what she looks like all natural currently, shes so BEAUTIFUL naturally and I wish she would embrace it more💕💕

  • Cindy Alzate
    Cindy Alzate Il y a mois +1

    I know she's a grown ass woman but she makes me want to protect her❤ what a pure soul

    • tea kweek
      tea kweek Il y a 22 jours

      Cindy Alzate omg like i never said i want to change ur opinion nor that u should change it. but i can say my opinion on urs as well. i was just pointing out a point in my opinion to make it sound valid to u but i never said u should agree with it.

    • Cindy Alzate
      Cindy Alzate Il y a 22 jours

      +tea kweek if you dont like what i think just ignore it. Why people always want to change other peoples mind?.. mind your own business.

    • tea kweek
      tea kweek Il y a 22 jours

      Cindy Alzate yeah but wanting to protect her and saying she has a pure soul sounds a bit creepy since u don’t know her in person. u don’t know what she actually is like behind the cameras, i’m not saying she isn’t nice nor am i hating on her but like u don’t actually know what she is like

    • Cindy Alzate
      Cindy Alzate Il y a mois

      +tea kweek never said so

    • tea kweek
      tea kweek Il y a mois

      Cindy Alzate wtf u don’t even know her in person

  • Nat is my Name
    Nat is my Name Il y a mois

    Wtf why is she getting hate she is her own person and different she doesn’t have to have a Italian voice you except

  • Ariana Grande Turkey
    Ariana Grande Turkey Il y a mois

    Damn she is so cute❤️

  • Kele Tan
    Kele Tan Il y a mois

    She sounds different here

  • tshidiso daniel
    tshidiso daniel Il y a mois

    Whoa her voice 😍😂

  • anuj1mahajan
    anuj1mahajan Il y a mois

    ARIANA GRANDE I LOVE U