Karlous Miller Stand-Up Comedy Houston House of Blues 2019

Partager
Intégrer
  • Ajoutée 20 mars 2019
  • The leader of the new wave of comedy, Karlous Miller, takes the stage at The House of Blues Houston!
    FOLLOW THE CREW
    KARLOUS MILLER - facebook.com/karlousm/
    DCYOUNGFLY - facebook.com/DcYoungFly1/
    CHICO BEAN - facebook.com/OldSchoolFool/
    BILLY SORRELLS - facebook.com/billysorrells/
    FAT AND PAID - facebook.com/Fatandpaid/
    DARREN BRAND - facebook.com/darrenbigbabybrand/
    CLAYTON ENGLISH - www.claytonenglish.com/

    JOE T. NEWMAN - www.ayoungplayer.com
    CHAD OUBRE - instagram.com/chadoubre/
    LANCE CRAYTON - instagram.com/cat_queso/
    J.O.N - instagram.com/heeeyj_o_n/
    CRIAG GRAVES - instagram.com/craigshoots23/
  • HumourHumour

Commentaires • 127

  • Adam Parlett
    Adam Parlett Il y a 8 jours

    Damn this man is funny as fuck lol

  • Lemel Groce
    Lemel Groce Il y a 27 jours

    You know how many times I’ve watched this

  • ALLTIMEBALLIN
    ALLTIMEBALLIN Il y a mois

    Who is the nigga at 10:38 I been hearing tht laugh at every show bruh

  • Roger Williams
    Roger Williams Il y a mois

    Yo...What's with the fan shaming? That is lame af! So what if someone is just now up on dude?? You new mfrs are weird. 😂😂

  • Mimi Jordan
    Mimi Jordan Il y a mois

    💙

  • stayundergodlsm m
    stayundergodlsm m Il y a mois

    That go to bed kills me lol

  • tinaamariee😘
    tinaamariee😘 Il y a mois +3

    The Houstonian in me got too hype with that Wanna be A Baller beat dropped! Hitting the south side & everything🤘🏽❤️😂

  • DVN 334
    DVN 334 Il y a mois

    6:51 you can tell Karlous BEEN dealing with ignant niggas for a minute! He just rolled with it but didn’t let it go unchecked.

  • Darrell Reddix
    Darrell Reddix Il y a 2 mois

    😂😂😂😂

  • DRIA KAE
    DRIA KAE Il y a 2 mois

    I ❤️ KARLOUS

  • Los Ganns
    Los Ganns Il y a 2 mois

    This nigga got a funny stand up show. Haven't seen much from Chico, and that nigga DC young fly corny as shit. nigga think hes a real comedian.

  • Polo Biscuits
    Polo Biscuits Il y a 2 mois

    Damn these Hollywood folks undercover than a muthafucka

  • Tatianna Davis
    Tatianna Davis Il y a 2 mois

    daddy Karlous . ❤️

  • Amy Seiber
    Amy Seiber Il y a 3 mois

    💚💚💚🔥🔥🔥

  • Tiffany Williams
    Tiffany Williams Il y a 3 mois

    What song is that at the end. I hear and can't think of the name

  • L.Neshelle uncut and unedited

    Sell me that Chevy I see you working and shit HAHA but what's sup wit it.

  • Miratia Coyle
    Miratia Coyle Il y a 3 mois

    I was abt to say , this is not new 😂

  • plan2b501
    plan2b501 Il y a 3 mois +3

    Best New School Comedian HANDS DOWN = Karlous Miller. Who's funnier and/or more real?

  • HeCtiCRob
    HeCtiCRob Il y a 3 mois

    He left the shirt on the couch

  • Djehuty Ma’at-Ra
    Djehuty Ma’at-Ra Il y a 3 mois

    That was fire bro 🔥

  • DUTCHMAN 15
    DUTCHMAN 15 Il y a 3 mois

    Im not the biggest fan but im one of them 💯 god bless

  • Gudda Man
    Gudda Man Il y a 3 mois

    Yeah it’s a oldie but goodie

  • Tanya K Borden
    Tanya K Borden Il y a 3 mois

    LOUS🤣😂🤣😂🤣😂I can watch U over & over & over again 😂🤣😂🤣😂DADDY LOUS 4REAL😍😙😙

  • Jess B
    Jess B Il y a 3 mois

    Seriously, when are you guys coming to Toronto to do a show??? I keep on looking for dates, I mean any where in Canada and there has been none so far....lawd!!!

  • Marvin Glenn
    Marvin Glenn Il y a 3 mois

    Stopping by showing love from the podcast app cause it saves battery better than FRclip when I’m working ❤️

  • dat GASS
    dat GASS Il y a 3 mois +1

    I got Hellla love for the 85 South Show.
    Real talk.

  • LoudTube420
    LoudTube420 Il y a 3 mois

    Wtf make yall think we care to watch it again jus bein real..

  • Tina's baby
    Tina's baby Il y a 3 mois +1

    Hit this 🖒 if Karlous is a cutie😗😗😗😗

  • RancisGamer
    RancisGamer Il y a 3 mois +1

    These subtitles are killing me... shit myself again shelly man 3:35 😂😂😂

  • Ashley Bell
    Ashley Bell Il y a 3 mois +8

    Just wanna see if you stay wet with the fan on 😂😭 so funny lol

  • Youri Luanghy
    Youri Luanghy Il y a 3 mois

    0 Ten...lool

  • Zeena Greene
    Zeena Greene Il y a 3 mois +3

    Who came back to this just to hear the band do the intro song? 😂

  • MallyWurld
    MallyWurld Il y a 3 mois +4

    Idgaf what y’all say the dude that laughs in the background makes everything funnier

  • Jalen Pugh
    Jalen Pugh Il y a 3 mois

    😂😂😂

  • Germeko Murray
    Germeko Murray Il y a 3 mois

    brother got killed in 09 so shid it was about O10 LMAO!!!

  • Dj rob bless
    Dj rob bless Il y a 3 mois

    frclip.com/video/h_jl7tLdipM/vidéo.html

  • Antoine Smith
    Antoine Smith Il y a 3 mois

    The 20 people who disliked this we gone find u and fuck yo ass up on 85 south

  • Queen Leo
    Queen Leo Il y a 3 mois +2

    Can't wait to see yall in Charleston, SC on March 31st❤💯🖤💪🏽

  • Brother Timothy J
    Brother Timothy J Il y a 3 mois +1

    🔥

  • Alisha M
    Alisha M Il y a 3 mois +1

    😍😍😂😂😍😍 I want u...

  • Kay Hay 511
    Kay Hay 511 Il y a 3 mois +3

    Karlous
    Miller is bae!

  • A Byrd
    A Byrd Il y a 3 mois +2

    Send it anyway!! Karlous a fool🤣🤣🤣

  • KayLynn Cloud
    KayLynn Cloud Il y a 3 mois +1

    Hey y’all, so I’m an upcoming FRclipr and would really appreciate if u guys supported my channel🙏🏽🙂

  • King Tip Wavy
    King Tip Wavy Il y a 3 mois

    Wea The New Shows At

  • Alex Arredondo
    Alex Arredondo Il y a 3 mois

    I need new content...

  • _ KaiDaEditor _
    _ KaiDaEditor _ Il y a 3 mois

    I can’t till I’m on my trip I’m watching nun but y’all niggas the entire plane ride 😂😂😂

  • WestWard Pomona Gyrl
    WestWard Pomona Gyrl Il y a 3 mois

    1 of thee Coldest Mufuckas eva, talk yo’ shyt Lous. If i ever meet him,i promise...

  • Monique Heggs
    Monique Heggs Il y a 3 mois +19

    My favorite comedian other than Bernie Mac and Eddie Griffin 😭❤

  • Skinny TK
    Skinny TK Il y a 3 mois +7

    Real fans already seen this😂😂

  • Alex Henderson
    Alex Henderson Il y a 3 mois +1

    Omg Karlous my favorite 😂😂

  • KING ROB NEWS AND FOOLS GLOBAL

    TRUST ME KING ROB IS THE BEST COMEDIAN OUT 🎙🎙🎙 🚨🚨🚨 I’M ON A WHOLE DIFFERENT LEVEL 💯 SEE FOR YOUR SELF 🎙🎙 KING ROB NEWS AND FOOLS GLOBAL👈🏽 🚨🎙

  • Christina&Brion&Bailey FHH
    Christina&Brion&Bailey FHH Il y a 3 mois +9

    Did Karlos say '0'10 😂😂😂😂😂😂🤔 he sooooo funny..

  • D.J Watson
    D.J Watson Il y a 3 mois +1

    Wait this 2018 tho right?

  • D.C
    D.C Il y a 3 mois +5

    Thank you 85 South for the Laughs

  • Alex Henderson
    Alex Henderson Il y a 3 mois +1

    Soooo when yall coming to Charlotte?

  • unsolicted advice
    unsolicted advice Il y a 3 mois +2

    😂😂😂😂😂😂 send it anyway 😂😂😂😂😂

  • Dee PleasyTv
    Dee PleasyTv Il y a 3 mois +25

    Lmaoo karlous got the best delivery no cap they all funny asf tho

  • GetLikeYemi
    GetLikeYemi Il y a 3 mois +3

    Caption saying 2019 like that wasn’t 2018..

  • J. J. King
    J. J. King Il y a 3 mois +1

    "Watch it again" looking as boys.. 85 South the ppl want some new shit.. $up?

  • DVRK LO
    DVRK LO Il y a 3 mois +1

    we're bean at

  • Avery Strickland
    Avery Strickland Il y a 3 mois +6

    New uploads please I seen these already damn I keep thinking im about to watch a new live show

  • lil triple m
    lil triple m Il y a 3 mois +35

    some of y’all must be new cause these old shows but they still funny

  • Natural Born Beauty
    Natural Born Beauty Il y a 3 mois +1

    Lous!!!!!!!!

  • Amilyonare Entabing
    Amilyonare Entabing Il y a 3 mois

    Maurice Jackson is a multi-millionare

  • HezzO 757
    HezzO 757 Il y a 3 mois +216

    If you a real fan you already seen this

    • Tina's baby
      Tina's baby Il y a 6 jours

      I watched this bout 5 times already!!! Love fine azz Karlous!!!

    • A Byrd
      A Byrd Il y a 3 mois +1

      @Gonzales Babies 3 FACTS!!

    • A Byrd
      A Byrd Il y a 3 mois +1

      I've watched every show atleast 5 times. The foolery never gets old.

    • dn va
      dn va Il y a 3 mois

      Bad news in here 757

  • Camille Wilson
    Camille Wilson Il y a 3 mois +3

    I love his laugh ❤❤❤❤❤❤

    • Donny Rickles Jr.
      Donny Rickles Jr. Il y a 3 mois

      Camille Wilson like he's in Half Baked and 'bout to get busted by cops.

  • Young Toolie
    Young Toolie Il y a 3 mois +1

    Fam 🤘🏿

  • TastyTuesdayReviews
    TastyTuesdayReviews Il y a 3 mois +4

    “ You Know” 💎💎🤣🤣🤣🤣

  • Menia
    Menia Il y a 3 mois +4

    His fine ass😍

  • Lawrence Guy
    Lawrence Guy Il y a 3 mois +1

    41st comment