A$AP ROCKY X TYLER THE CREATOR - POTATO SALAD

Partager
Intégrer
  • Ajoutée 24 juil. 2018
  • WANG$AP
    A$AP ROCKY X TYLER THE CREATOR - POTATO SALAD
    AWGE DVD 3 OUT NOW!! 🔥💿🔥 www.awgeshit.com/#awgeDVD-vol-3
    tstng.co
  • MusiqueMusique

Commentaires • 11 451

  • LIMBOTVPERU
    LIMBOTVPERU Il y a 7 heures

    these nigga only talk about clothes its lame for real i know its just a freestyle but yeah there other sogns are better

  • Joshua Ratliff
    Joshua Ratliff Il y a 11 heures

    they still gonna act like we ain’t see the end

  • Ero Enob
    Ero Enob Il y a 20 heures

    You can tell that tyler took his time to create his bars but rocky just good at it no matter what

  • Campa
    Campa Il y a 20 heures

    Thats hot and horny

  • diana :D
    diana :D Il y a 23 heures +1

    So Why is jaden just staying there like wtf???

  • Jay M
    Jay M Il y a jour

    Did he just say he cops boys an plays with joysticks but not from video gme I'm sure he's talking about dicks

  • Zzz_daniel 1
    Zzz_daniel 1 Il y a jour

    Remember when it was #freerocky now its #rockyfree

  • Ane Walsh
    Ane Walsh Il y a jour

    how did i end up here

  • Solo_ fresh carter
    Solo_ fresh carter Il y a 2 jours

    I fuk wit you but niqqa it's a purse

  • Alexander Lopez
    Alexander Lopez Il y a 2 jours

    J Cole knock knock??

  • iSnipy
    iSnipy Il y a 3 jours +1

    Jaden be trippin

  • AddTexture Ok
    AddTexture Ok Il y a 3 jours

    1:27 no one is going to point it out. A$ap interrupted Tyler and you can just hear him in the background

  • Emma Grad
    Emma Grad Il y a 3 jours

    JE VOUS AIME LES GARS

  • iPhoon
    iPhoon Il y a 4 jours

    I gotta fire song on my page called Bake Zeti if we talking food Song titles

  • killian
    killian Il y a 4 jours

    🔥🔥🔥🔥

    • iPhoon
      iPhoon Il y a 4 jours

      killian skraight Fire I spit bars like this too

  • y0oski
    y0oski Il y a 4 jours +1

    Jaden got "the cold shoulder"

  • Justin Case
    Justin Case Il y a 4 jours

    "Thats hot and horny"
    ........
    "Dont say shit like that"

  • kwanele Ngcobo
    kwanele Ngcobo Il y a 4 jours

    I hate tyler the creator
    Hating on eminem like u a G.O.A.T u aint shit man

    • Olivier Tougas
      Olivier Tougas Il y a jour

      @kwanele Ngcobo I listen both for their music not for who they are HAHAHA

    • kwanele Ngcobo
      kwanele Ngcobo Il y a jour

      @Olivier Tougas o really then why do i support the better artist

    • Olivier Tougas
      Olivier Tougas Il y a jour

      @kwanele Ngcobo ok and u aint shit either xD

    • kwanele Ngcobo
      kwanele Ngcobo Il y a 2 jours

      @Olivier Tougas it popped up randomly and u know i had to troll

    • Olivier Tougas
      Olivier Tougas Il y a 2 jours

      Why you're listening then

  • FakePingu
    FakePingu Il y a 4 jours +6

    Jaden is like an easter egg

  • Adalberto's Mexican Restaurant

    “I love this album more than I love myself” - drake bell 🔔

  • L.a Rodrigues
    L.a Rodrigues Il y a 5 jours

    Nigguh, dis beat is 🔥fire!!!!!!

  • Ty Chambers
    Ty Chambers Il y a 6 jours

    Thats hot and horny

  • Yikes
    Yikes Il y a 6 jours

    OK we get it its not a purse its a satchel

  • y0oski
    y0oski Il y a 6 jours

    Jaden is feeling the real pain

  • D Bee
    D Bee Il y a 7 jours

    Quit hating on JADEN.. HE DID THE BEST HEAD BOBBING IN THE VIDEO;

  • D Bee
    D Bee Il y a 7 jours +2

    "SERIOUSLY", THIS IS WHAT A REAL HIP-HOP SONG IS SUPPOSED TO SOUND!! ##YOUNG NIGGAS TAKE NOTE !!###

    • D Bee
      D Bee Il y a 7 jours

      Sound like... the flow mean something and the METAPHORS R GREAT

  • Skitzo Rick
    Skitzo Rick Il y a 7 jours

    Lol the first 5 seconds 😂

  • Who ?
    Who ? Il y a 7 jours

    *jaden has disconnected*

  • xan
    xan Il y a 7 jours

    Nobody:

    Tyler: 0:00

  • rikhaasync18
    rikhaasync18 Il y a 8 jours +17

    [Intro: Tyler, The Creator]
    Yo, now you gon' start me from the top? Listen
    Shout out Harlem, man
    Shout out A$AP Rocky, man
    AWGE in the building, man
    What's good? Is that potato salad?
    Yo, listen
    [Verse 1: Tyler, The Creator]
    Niggas give me the cold shoulder, I can speak for myself
    So I keep a high waist and alligator the belt
    And got a belt with the holster, I ain't playing games
    But got some lil' niggas who would do it so I pass the controller
    You get pressed and X out, tri-angle your nose
    Pause your life if you squares try to mess with my O's, whoa
    So cut the crap like shit barbers
    Cause we really with the beef like closeted gay fathers
    Nigga we get dollars, give 'em to Ben Baller
    Exchange for them chains that's all shiny with thick water
    I got back pains, neck heavy like whipped cream
    My whip clean, and they all white, I whip cream
    And cop boys and I joy stick, I whip cream and cop cribs
    I got more space than big jeans, y'all sleeping on me
    Explain why they got shit dreams
    I'm alien, got the laser gun with the big beam
    Married to the money, my bitch green
    No I don't sip lean, but ride around in rockets like Yao Ming
    Y'all niggas weak
    They thought I was goofy and all mouses
    Double C my luggage and fill them with Comme blouses
    Y'all cop kush, my nigga I cop houses
    And fill 'em with some Leo DiCap's and some Cole Sprouses, nigga
    Where we? Rocky, A$AP
    GOLF, boy, where we at? Nigga in Paris

    [Verse 2: A$AP Rocky]
    Fuck clothes, I cop pieces
    Couple thots with me and them hoes is like divas
    Got my Vans on but they look like sneakers
    Flipped a couple packs, BasedGod in the speakers
    Bass all in the speakers
    In the field like baseball, play ball, face wall when polices come
    I don't rock Chanel, I rock channel
    And no this ain't a purse, it's a satchel (At you)
    Bless, at you, nah, I ain't sneeze
    But if niggas want steam or smoke, bet I match you
    Got a bullet with your name on the barrel
    If hollows don't clip, you get nip like it's cat food
    That dude, when I die, they gotta make a statue
    Bad attitude, this ain't a purse, it's a satchel
    Go to any nigga with money up in my bracket
    Then I think about the state of rapping
    All the freshmens in the classes
    All the super seniors' mumblin' and ramblin'
    Mumblin and rappin', mumble rapping?
    I find it hard to find actual talent
    I find it hard to find an actual challenge
    I'm like Shabazz Palace's last acid hit, elaborate
    Rap lab's labyrinth, word to Kodak's Black's Lazarus
    "CALLDROPS" on the album skits
    [Verse 3: Tyler, The Creator]
    Ayo, I'm the channel that you watch, I'm the ammo in the Glock
    Weird nigga, full suit with the sandals and the socks, stop
    And based on my neck boy
    You would think I hate glass homes way I'm handling the rocks
    Who cast the first stone? Bitch, it's me, fuck you thought?
    Real grunge nigga, I ain't got a flannel as the top
    And I'm picking up guitar, strum nigga
    Bum niggas wish they could make a garden shed
    But they sleeping on me man like their arm is dead
    I'm a wild nigga boy and you farmer bred, born
    You ain't animal, you are, corn, hahah, yeah!
    [Outro: Tyler, The Creator]
    K shiz, what up, nigga!

  • DYLAN BOYTE
    DYLAN BOYTE Il y a 8 jours

    im low key eating potato salad rn

  • ezell moore
    ezell moore Il y a 8 jours +4

    Wtf it feels like this just came out yesterday ... like I’m starting to feel like time is just slipping away nowadays.🤦🏽‍♂️don’t mind me 😂I’m revisiting old music

    • Aaliyah
      Aaliyah Il y a 6 jours

      ezell moore same

  • şeymalovato
    şeymalovato Il y a 8 jours

    patates salatası...İWÖDLEKPDLW

  • Ethanol 3310
    Ethanol 3310 Il y a 9 jours

    2:15 Jaden Smith?!

  • Matt Puett
    Matt Puett Il y a 9 jours +4

    “Based on my neck boy you would think I hate glass houses the way I handle the rocks”
    That shit fuego 🔥🔥🔥

  • arifrostburn
    arifrostburn Il y a 10 jours +6

    My favorite part is when jaden said “ “

  • JJW48002
    JJW48002 Il y a 10 jours

    Underrated beat

  • Taku
    Taku Il y a 10 jours +2

    No one gonna talk about Tyler’s sick hop at 1:51

  • baha smari
    baha smari Il y a 10 jours

    why wasn't i in paris ?

  • gdfgdfgdf gdfgdf
    gdfgdfgdf gdfgdf Il y a 10 jours

    fucking hot ass lyrics

  • Aske
    Aske Il y a 11 jours

    asaps last 3 lines are a tongue twister for sure

  • Mthobi Ricardo Ncube
    Mthobi Ricardo Ncube Il y a 11 jours

    I wanted to know how to make potato salad so I searched potato salad , 3:15 later I’m a fan of A$AP Rocky and Tyler the creator

  • RvnE39
    RvnE39 Il y a 11 jours

    Y'all cop kush I cop houses sheesh

  • Arnold
    Arnold Il y a 11 jours

    It's still a purse haha

  • noah brown
    noah brown Il y a 12 jours

    what a lovely outgoing gay rapper

  • toast toasted
    toast toasted Il y a 12 jours

    Word play is sick
    BARS 4 life

  • MxatitaN Arroyo
    MxatitaN Arroyo Il y a 12 jours

    I have nothing cool to do

  • Cameron Saldana
    Cameron Saldana Il y a 12 jours +1

    We need this Tyler back...his new shit is WHACK. I don’t care about you loving some fucking guy...I wanna hear that raw shit

  • Rod cell
    Rod cell Il y a 13 jours

    Apathy - Blow ya head off ) ,,,Apathy. Definitely breaks them all with the beat

  • Who_Dat_Boi 29
    Who_Dat_Boi 29 Il y a 13 jours

    since ive watced this, i always wondered what is that car?

  • FuThPo
    FuThPo Il y a 13 jours

    Still waiting for that WANG$AP album.

  • Groku 4.2.0
    Groku 4.2.0 Il y a 13 jours +1

    I hear shades of early 2000s Lil Wayne

  • John Solobro
    John Solobro Il y a 13 jours

    Tyler hit that bunny hop in the background, just sayin

  • Perianth
    Perianth Il y a 14 jours

    If you have to clarify it's not a purse than it's probably a purse

  • Morrie's Protege
    Morrie's Protege Il y a 14 jours

    when is wangsap dropping again?

  • Jamez Bell
    Jamez Bell Il y a 14 jours

    liked the jacket tyler was wearing looked it up and it was like 450$ why iam i not surprised

  • James Hu
    James Hu Il y a 14 jours

    What kind of bike is that???

  • #leon#TM sylvester
    #leon#TM sylvester Il y a 14 jours +1

    TYLER THE CREATOR is the type of person that would throw ice instead of snow

  • Jasica Melie
    Jasica Melie Il y a 15 jours +1

    Am I only who was shocked by COLE SPROUSE on 1:20

  • Kirt Connolly
    Kirt Connolly Il y a 15 jours

    Who rules . Ragging my rags . Raging on popular trends .