XXL
XXL
  • 1 442
  • 720 629 026

Vidéo

Kash Doll's ABCs
Vues 9 kIl y a 2 jours
Rucci Freestyle | What I Do
Vues 4,9 kIl y a 9 jours
Tina Brulee Freestyle | Flex Zone
Vues 4,7 kIl y a 12 jours
Rapsody Brings Balance to Hip-Hop
Vues 4,4 kIl y a 19 jours
Lightshow Freestyle | Flex Zone
Vues 4,5 kIl y a 22 jours
E-40's ABCs
Vues 22 kIl y a mois
Slayter Freestyle - What I Do
Vues 13 kIl y a 2 mois
Millyz Freestyle - What I Do
Vues 18 kIl y a 2 mois
Yk Osiris' ABCs
Vues 762 kIl y a 3 mois
Tay-K's Murder Case Explained
Vues 521 kIl y a 3 mois
Blueface's ABCs
Vues 2,7 MIl y a 3 mois
Roddy Ricch's ABCs
Vues 1,4 MIl y a 3 mois
Lil Mosey's ABCs
Vues 481 kIl y a 3 mois
Tierra Whack's ABCs
Vues 223 kIl y a 3 mois
Rico Nasty's ABCs
Vues 534 kIl y a 3 mois
YBN Cordae's ABCs
Vues 726 kIl y a 3 mois
Megan Thee Stallion's ABCs
Vues 2 MIl y a 3 mois
DaBaby's ABCs
Vues 3 MIl y a 3 mois
Malachi Freestyle - What I Do
Vues 63 kIl y a 3 mois

Commentaires

  • john jamar lewis
    john jamar lewis Il y a 10 minutes

    Whoever's the new Tupac has to memorize a lot of experienced lyric.

  • Its Preston
    Its Preston Il y a 11 minutes

    3 years later: Lil Dicky: Somewhat relevant Anderson .Paak: Somewhat relevant Desiigner: Same as fetty wap

  • Nice Videos
    Nice Videos Il y a 11 minutes

    Uzi destruiu

  • Anthony Vicente
    Anthony Vicente Il y a 15 minutes

    Shout out to Jesus that’s my shooter🔥🔥

  • Marcusgiov
    Marcusgiov Il y a 17 minutes

    Nobody: Blueface : OoO0oo0OhHhhH

  • Tray Allen
    Tray Allen Il y a 19 minutes

    Rico nasty

  • Most Theatrical
    Most Theatrical Il y a 28 minutes

    I love how he’s swinging around like a kid while talking. That’s so me. #respect

  • JulianTheBoss97
    JulianTheBoss97 Il y a 41 minute

    Kendrick Lamar would be closest but I don’t think there can be another pac

  • Raikagai
    Raikagai Il y a 42 minutes

    Dababy lil mosey trash

  • Mikey Darwish Main
    Mikey Darwish Main Il y a 47 minutes

    People actually saying JID is ass 😂

  • Fights vids 33
    Fights vids 33 Il y a 49 minutes

    Damn

  • OG JAY
    OG JAY Il y a 51 minute

    How y'all gon hate on baby, megan, ybn, and ricch? Y'all are whack 😂 me and baby finna catch y'all asses slippin PERIODT 🙅🏽

  • Cameron Schichtel
    Cameron Schichtel Il y a 57 minutes

    Imagine getting carried by lil dicky

  • lauren gould
    lauren gould Il y a 58 minutes

    Doin Too Much ✍🏽

  • Kadence Rucker
    Kadence Rucker Il y a heure

    DA BABY and MEGHAN THEE STALLION PERIOD!!!!

  • Technical Symphonic Black Death Metal

    I watch this every week just to laugh at Kodak's wack ass.

  • Massaquoi 💯💎🍉

    Never. and if there is... Its definitely not YB

  • Manny Mateo
    Manny Mateo Il y a heure

    2:14 gimme my like please

  • Thniyah Roland
    Thniyah Roland Il y a heure

    💖💖😍😍😍🔥

  • jamal briggs
    jamal briggs Il y a heure

    YK sucks at freestyling

  • Cody Roder
    Cody Roder Il y a heure

    it’s cool seeing these people are still relevant, but the new XXL freshman’s are irrelevant

  • off Anita
    off Anita Il y a heure

    Never will be other 2 PAC

  • Gaspar Recinos
    Gaspar Recinos Il y a heure

    He dos not know he's larers.😐😐

  • JDZ Vlogs
    JDZ Vlogs Il y a heure

    And YK Osiris?😂💀💀

  • JDZ Vlogs
    JDZ Vlogs Il y a heure

    Mosey thought he could get away with the beat diss like Kodak ain't said it

  • Jamaal Sq
    Jamaal Sq Il y a heure

    0:41 Me pretending to be happy when my parents ask me how school was.

  • ItzSamuraii *
    ItzSamuraii * Il y a heure

    Fuccccc mannn I miss x

  • Jesus Gonzalez
    Jesus Gonzalez Il y a heure

    Did he said all my niggas getting banged ?

  • Baby Cousin Tracy
    Baby Cousin Tracy Il y a heure

    All these niggas TRAASSHHH, Wtf is a "Diamonds on my walk"

  • Li'l t Byrd
    Li'l t Byrd Il y a heure

    Why does he always seem depressed

  • Alex A
    Alex A Il y a heure

    He should be on the cover his shit slaps 💯#Ak47Boyz

  • Trap Ahlot
    Trap Ahlot Il y a 2 heures

    Joe budden to me to come here

  • Pierce Sparni Music
    Pierce Sparni Music Il y a 2 heures

    Kid Justin Bieber got on XXL

  • EEWWW!눈ˋˇ!!༼•̫͡•༽ ‘

    This dude is nothing like 2pac lol not even on the same spiritual or academic level as 2pac he’s just a good tapper with good bangers stop comparing ppl so fucking much it’s weird and sickening

  • Kaden Carter
    Kaden Carter Il y a 2 heures

    Hi Osiris you are a good rapper

  • Jake
    Jake Il y a 2 heures

    Mosey and Osiris ruined it

  • Miguel Angel Ayala
    Miguel Angel Ayala Il y a 2 heures

    Lil boat became tug boat now 😂

  • De Don
    De Don Il y a 2 heures

    Do you ever think I should of commented that

  • TheIsaac246
    TheIsaac246 Il y a 2 heures

    this was the bench 😭😭😭

  • That's just the way it is!

    Damnnnnn!! DaBaby en gotta be like that !!!!! He on 🔥🔥🔥🔥🔥 >>>> and I love it!!!!!

  • Big Dicc Tyrone
    Big Dicc Tyrone Il y a 2 heures

    Xxl 2020 Lil tecca Nle choppa Doja cat Lil nas X I'll add more Bobby shmurda Lil keed Calboy Don toliver Stunna4vegas Ybn almighty Jay Lil tjay Craig xen D bangz

  • Khalif Bradford
    Khalif Bradford Il y a 2 heures

    Rp nipsey hussle

  • Khalif Bradford
    Khalif Bradford Il y a 2 heures

    Rp

  • Mr Moya
    Mr Moya Il y a 2 heures

    Mosey was alright / Megan went off🔥 YK shit🗑 / DaBaby Fucking fire 🔥

  • Niia
    Niia Il y a 2 heures

    Rico snapped 😩🔥

  • Francesca Wilson
    Francesca Wilson Il y a 2 heures

    How much times they talked about a girl in this video 👇

  • Saidot.
    Saidot. Il y a 2 heures

    Judge: Is that all? 6IX9INE: I know who stole uzi's flow

  • It's your boy Grant
    It's your boy Grant Il y a 2 heures

    LOVE THIS

  • mr scrubzz
    mr scrubzz Il y a 2 heures

    N is for no u can't have any money

  • McSavage
    McSavage Il y a 2 heures

    Big respect for the man. Doing everything he can to break the cycle of living in the trenches for his kids

  • Huey Jackman
    Huey Jackman Il y a 3 heures

    Dababy🥵🔥🔥

  • Blueface Bleedem
    Blueface Bleedem Il y a 3 heures

    I did that shit on the gang

  • Ryan West
    Ryan West Il y a 3 heures

    X was lowkey cringe when he came on

  • Jeremiah Portillo
    Jeremiah Portillo Il y a 3 heures

    2:20 🔥

  • Legend
    Legend Il y a 3 heures

    tell that bitch i got money

  • Dison i
    Dison i Il y a 3 heures

    October anyone?🔥🔥

  • Allan Burtin
    Allan Burtin Il y a 3 heures

    Rico

  • Baby Cousin Tracy
    Baby Cousin Tracy Il y a 3 heures

    They could've replaced lil nosey with me

  • Aidan Lopez Blackwood
    Aidan Lopez Blackwood Il y a 3 heures

    everyone betta stfu yall sum dicc riding ppl yall havent been on shit real 209 nigga in here kony finna blow up by next year jus watch

  • Broken-Phobia
    Broken-Phobia Il y a 3 heures

    Yeah never. There can’t be another Tupac.

  • Jmaxsh h
    Jmaxsh h Il y a 3 heures

    2:25 nigga ur shit *WHACK*

  • Mike the kidd
    Mike the kidd Il y a 3 heures

    N pass?

  • Emanuel Flores
    Emanuel Flores Il y a 3 heures

    Fuck you

  • Kayla Jenae
    Kayla Jenae Il y a 3 heures

    Yasssss Dababy went in ommm he killed that shit I love Megan's part too

  • Keyli Mash
    Keyli Mash Il y a 3 heures

    If his son becomes a rapper his name should be "Littla baby" 😂

  • Southern GiRl
    Southern GiRl Il y a 3 heures

    He his on so many levels,, 🎶💯🎵💪 I fks with NBA Youngboy hard,, about the same as I fk'd with Pac...

  • alasia704
    alasia704 Il y a 3 heures

    Shit Garbage

  • VIC PIT
    VIC PIT Il y a 3 heures

    the 21 savege part got me i think is was cuz lil uzi and lil yachty in the back hyped it up

  • Reid ReidLS
    Reid ReidLS Il y a 3 heures

    Where’s gunna

  • rafi aljero
    rafi aljero Il y a 3 heures

    REAL HOT GIRLLL SHITTT

  • Tomco_11
    Tomco_11 Il y a 3 heures

    Unpopular opinion: Mosey was better than yk

  • Taneceia Colbert
    Taneceia Colbert Il y a 3 heures

    1:02 the da looked him like wtf you saying

  • Taneceia Colbert
    Taneceia Colbert Il y a 4 heures

    2:07 when you ask the quiet kid in your class how he feels about his class

  • Jonthan Lavarias
    Jonthan Lavarias Il y a 4 heures

    Hope All give a chance to go studio with thugger

  • Ruj MAHATTANAKUL
    Ruj MAHATTANAKUL Il y a 4 heures

    Even though these rappers had fire verses, Mosey still woke up like the man

  • Quarth Defender of the Innocent

    No one: Chris: 2:42

  • Yasmin Vargas
    Yasmin Vargas Il y a 4 heures

    Blue face Is so ass😭🤣

  • Blackrick
    Blackrick Il y a 4 heures

    Allright

  • xxxtentacion RIP
    xxxtentacion RIP Il y a 4 heures

    RIP X

  • Coup de Grace
    Coup de Grace Il y a 4 heures

    3:22 what did he just say?

  • Josh Esparza
    Josh Esparza Il y a 4 heures

    i feel bad that da baby and megan had to do xxl with these clowns

  • jay grant
    jay grant Il y a 4 heures

    “ ain’t text her back but she still got the message “ He means he ain’t text her back but she got the message he don’t FW her !!

  • Teressa
    Teressa Il y a 4 heures

    Da baby and Megan carried the whole team

  • Isaias Mender
    Isaias Mender Il y a 4 heures

    R

  • Lord J3T_.
    Lord J3T_. Il y a 4 heures

    thats not even a question .... not even a comparison , why am i subscribed here?

  • Aguboy
    Aguboy Il y a 4 heures

    Fking Cringe Mate, especially that "Done" part

  • T31 Leo
    T31 Leo Il y a 4 heures

    I thought he woulda said aight no avenue

  • obedbestking12
    obedbestking12 Il y a 4 heures

    Y'all fucking idiots Melvin killed them

  • The Juicy Boy
    The Juicy Boy Il y a 5 heures

    No. Jesus, let Tupac be Tupac and let the other rappers make a name for themselves instead of having to be the “second coming” of a legendary rapper.

  • Rasta Boy Sheed
    Rasta Boy Sheed Il y a 5 heures

    honestly he is not another tupac

  • Shaan Shoaib
    Shaan Shoaib Il y a 5 heures

    There will never ever be a new 2pac.

  • mike Lane
    mike Lane Il y a 5 heures

    GO TOMI ! You go girl !

  • Fabyan Gonzalez
    Fabyan Gonzalez Il y a 5 heures

    16:48 2pac and YB

  • Afrika Funda
    Afrika Funda Il y a 5 heures

    0:28 going incognito at 2AM

  • DARK TIMES
    DARK TIMES Il y a 5 heures

    Lil mosey: Raps about a middle school (Dababy makes a whole song on a freestyle) Lil mosey: IMMA HEAD OUT

  • The Visually Gifted
    The Visually Gifted Il y a 5 heures

    This segment wack asf , XXL running outta ideas

  • Shane The Boss
    Shane The Boss Il y a 5 heures

    A is for... Me: don’t say it! Avenue Thank you! B is for Booty! 🤦‍♂️

  • Roderick Durr
    Roderick Durr Il y a 5 heures

    Niggas here in Atlanta built differently 💪🏾

  • Shprqness
    Shprqness Il y a 5 heures

    "I wanna have 5 children" More like 5 BMs lmfao

  • Noah Hayes
    Noah Hayes Il y a 5 heures

    lil dicky put them to shame